Monday, December 27, 2010

tatu punye pasal

Kisah seorang atlit yang amat2 terkenal dalam bidang kesukanan. Oleh kerana terlalu popular, byk ler syarikat2 sukan yang menajanyer. Bukan kata pakaian nyer tapi di badan nyer penuh dengan tatu nama syarikat sukan..

Setelah lama membujang, akhirnya atlit itu berkahwin dgn wanita idaman nyer. Pada malam pertama, datanglah si suami ini (atlit tadi) menghampiri isterinyer dgn hanya memakai spender sahaja, isteri nyer hairan dgn tatu2 yang terdapat di badan suami lalu bertanya,

isteri: apsal banyak sangat tatu kat bdn abg pastu semua tulisan jer?

suami:ini adalah nama syarikat sukan yang menaja abg, ayg.. cepat laa, abg ni dah agak xblh thn ni

isteri:abg buka lah spender abg tu dulu, ayg pun nak tgk gak

dengan pantas spender itu dilucut kan dan terdengarler suara isteri menjerit dan terus menangis, suami kehairanan

suami:kenapa ayg menangis??

isteri:rurpa2nyer abg ada penyakit aids

suami:siapa ckp? xguna punya org!!

isteri:x de org ckp, ayg nampak ler kat anu abg ada tertulis aids

suami:ooo.. yang ni ker, kejap ek

lalu suami nyer membelai anu nyer dan setelah anu nyer tegang terpacak maka tersenyum ler isteri

isteri: ooo.. adidas rupa2nyer ingatkan aids...

Sekian..hehehe

No comments: